Zapalovací cívka HELLA 5DA 193 175-331 (5DA193175331)

100 %
Způsob montáže: Sešroubovaný; Jmenovité napetí [V]: 12 V; počet upevňovacích otvorů: 2 ; Počet pólů: 6 pól; Zapalovací cívka:...
1 437 Kč
Doprava 89 Kč,Skladem
Doporučená nabídka MOTORA
Do obchodu
Seřadit:

Nejlevnější nabídky (1)

Skladem • 1 varianta89 Kč98 % • 17 865 recenzíShop roku 2023 - VítězDalší informace

Popis produktu

Způsob montáže: Sešroubovaný; Jmenovité napetí [V]: 12 V; počet upevňovacích otvorů: 2 ; Počet pólů: 6 pól; Zapalovací cívka:...

Parametry produktu

Výrobce

Recenze

  • , zakoupeno v MOTORA

    Doporučuje produkt

    100 %
    • Kvalita srovnatelná s dvojnásobně drahými díly
    • Vše sedí a funguje přesně jak má

    Na Astru H mohu osobně vřele doporučit, kvalitou je produkt plně srovnatelný například s Magneti Marelli, Delphi, hojně doporučovanými pro tento typ. V případě výskytu vynechání zapalování na jednom válci, což je častá bolest těchto Opelů, je zpravidla nutné vyměnit právě zapalovací cívku, ne pouze svíčky. U mě, na Astře H 1.6 77kw Z 16 XEP r.v. 2004a v kombinaci s NGK V-Line naprosto bezproblémová montáž i funkčnost, vše padne jak ulité, u známého (r.v. 2005) se svíčkami Brisk platí totéž.

Parametry produktu

Výrobce

Popis produktu

Způsob montáže: Sešroubovaný; Jmenovité napetí [V]: 12 V; počet upevňovacích otvorů: 2 ; Počet pólů: 6 pól; Zapalovací cívka:

Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.

Hodnocení produktu

1zákazník doporučuje produkt
0zákazníků nedoporučuje produkt
100 %
průměr z 1 hodnocení
5
1 ×
4
0 ×
3
0 ×
2
0 ×
1
0 ×
  • , zakoupeno v MOTORA

    Doporučuje produkt

    100 %
    • Kvalita srovnatelná s dvojnásobně drahými díly
    • Vše sedí a funguje přesně jak má

    Na Astru H mohu osobně vřele doporučit, kvalitou je produkt plně srovnatelný například s Magneti Marelli, Delphi, hojně doporučovanými pro tento typ. V případě výskytu vynechání zapalování na jednom válci, což je častá bolest těchto Opelů, je zpravidla nutné vyměnit právě zapalovací cívku, ne pouze svíčky. U mě, na Astře H 1.6 77kw Z 16 XEP r.v. 2004a v kombinaci s NGK V-Line naprosto bezproblémová montáž i funkčnost, vše padne jak ulité, u známého (r.v. 2005) se svíčkami Brisk platí totéž.